Regulamin świadczenia usług
1. Postanowienia ogólne
1.1. Regulamin określa zasady korzystania z serwisu internetowego adventure-advisor.pl, w tym zasady zakupu usług planowania wycieczek.
1.2. Administratorem serwisu jest Personal Adventure Advisor NINA KOWALIK, Kawalerzystów 32/5, 53-004 Wrocław, NIP 8992954148, REGON 524677257
1.3. Użytkownik, dokonując zakupu, akceptuje niniejszy regulamin.
2. Usługi
2.1. Serwis oferuje usługi planowania wycieczek, zgodnie z wymaganiami użytkownika.
2.2. Usługi są świadczone po złożeniu zamówienia przez użytkownika.
2.3 Świadczone usługi są przeznaczone wyłącznie do użytku osobistego Klienta. Zakazuje się rozpowszechniania oraz wykorzystywania ich do innych celów, w szczególności o charakterze doradczym lub informacyjnym dla innych osób.
2.4 Usługa polega na udzielaniu porad dotyczących organizacji samodzielnego wyjazdu zagranicznego oraz na przedstawianiu gotowych ofert organizatorów turystyki. Zakres udzielanych porad jest zależny od Usług wybranych przez Klienta.
2.5 Czas realizacji usługi wyszczególniony jest w opisie każdej usługi i wynosi nie mniej niż 72 godz. licząc w dni robocze.
3. Zawarcie umowy
3.1. Umowa o świadczenie usług zostaje zawarta w momencie potwierdzenia zamówienia przez serwis.
3.2. Użytkownik wyraża zgodę na rozpoczęcie świadczenia usług przed upływem terminu 14 dni, co skutkuje utratą prawa do odstąpienia od umowy.
4. Prawo do odstąpienia od umowy
4.1. Użytkownik nie ma prawa do odstąpienia od umowy, jeżeli:
- Świadczenie usług zostało rozpoczęte za zgodą użytkownika przed upływem 14 dni.
- Usługi mają właściwości określone przez użytkownika w złożonym zamówieniu.
4.2. W przypadku rozpoczęcia świadczenia usług, użytkownik akceptuje brak możliwości zwrotu.
5. Reklamajce
5.1. Zakres reklamacji
Usługa polegająca na stworzeniu spersonalizowanego planu wycieczki jest realizowana zgodnie z preferencjami i wymaganiami Klienta, przekazanymi podczas składania zamówienia. W związku z tym, reklamacje dotyczące braku satysfakcji z treści planu wycieczki, które są wynikiem odmiennych oczekiwań Klienta, nie będą uznawane.
5.2. Podstawy do reklamacji
Reklamacje dotyczące wykonania usługi mogą być zgłaszane w przypadku:
- niezrealizowania przygotowania planu wycieczki zgodnie z opisanymi w zamówieniu wymaganiami,
- wykrycia błędów w danych, które zostały przekazane przez usługodawcę (np. nieaktualne informacje dotyczące atrakcji, noclegów, transportu itp.),
- opóźnienia w dostarczeniu gotowego planu wycieczki przekraczającego termin ustalony w umowie.
5.3. Procedura reklamacyjna
- Reklamację należy zgłosić nie później niż w ciągu 14 dni od dnia dostarczenia spersonalizowanego planu wycieczki.
- Reklamacja powinna być zgłoszona drogą mailową na adres [email protected], zawierając opis problemu oraz dokumentację (jeśli dotyczy).
- Usługodawca rozpatrzy reklamację w terminie do 14 dni roboczych od jej otrzymania i poinformuje Klienta o wyniku rozpatrzenia.
5.4. Rozpatrzenie reklamacji
W przypadku uznania reklamacji za zasadną, usługodawca:
- niezwłocznie poprawi spersonalizowany plan wycieczki zgodnie z wymaganiami Klienta,
- może zaoferować częściowy lub pełny zwrot kwoty, w zależności od charakteru problemu.
5.5. Wyjątki
Reklamacje dotyczące zmian w planie wycieczki wynikających z okoliczności niezależnych od usługodawcy (np. zmiany w dostępności atrakcji, zmiany w harmonogramie transportu, nieprzewidziane okoliczności atmosferyczne) nie będą rozpatrywane jako reklamacje.
6. Płatności
6.1. Płatności za usługi dokonuje się za pośrednictwem dostępnych metod płatności na stronie.
6.2. Użytkownik zobowiązuje się do uiszczenia pełnej kwoty za zamówioną usługę.
7. Odpowiedzialność
7.1. Serwis nie ponosi odpowiedzialności za błędy w danych podanych przez użytkownika.
7.2. W przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania usługi, użytkownik może zgłosić reklamację, która zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni.
7.3 Serwis nie odpowiada za nienależyte wykonanie usługi przez Usługodawcę (linie lotnicze, osoby świadczące usługi hotelarskie, biura podróży oraz jakiekolwiek inne podmioty, których usługi zostały wskazane w Ofercie Biura). Wszelkie roszczenia należy kierować do podmiotów, które świadczyły bądź miały świadczyć wspomniane usługi.
7.4 Serwis zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia w przypadku, gdy wybrane przez Klienta preferencje (takie jak budżet, wymagania techniczne, czas realizacji itp.) uniemożliwiają wykonanie usługi w sposób zgodny z jej standardami jakości lub wymagają przekroczenia uzgodnionych warunków. W przypadku takiej odmowy, Klient zostanie niezwłocznie poinformowany o niemożności realizacji zamówienia oraz o przyczynach takiej decyzji. Istnieje możliwość naniesienia zmian w zamówieniu i ponownego przygotowanie planu podróży.
8. Postanowienia końcowe
8.1. Regulamin obowiązuje od dnia publikacji na stronie.
8.2. Serwis zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu, o czym użytkownicy zostaną poinformowani na stronie.
8.3. W sprawach nieuregulowanych regulaminem mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego oraz inne właściwe przepisy prawa.
9. Kontakt
9.1. Wszelkie pytania dotyczące regulaminu oraz usług można kierować na adres e-mail: [email protected]